V rytmu Ugandy II.

Hezký den přeji Vám všem...

Pokračuju v jedení ovoce od Virungy, o kterém jsem Vám psala posledně tady. 
Některé z ovoce už dozrálo a byl ten pravý čas ho sníst.

Tak hele hele....
Papája

Trošku jsem se jí děsila. Když jsme byli v loňském roce na Kanárských ostrovech, koupili jsme si tam kousek již nakrájený v supermarketu. Třepala jsem se na ni a když jsme přišli na pokoj, že si ji dáme k snídani - po rozbalení folie to byl jen smrdutý, oslizlý, oranžový hnus. Opravdu. Štítila jsem se toho dotknout a chuť byla brutální. Nevím, jestli již byla přezrálá nebo ..."jetá" ale nebylo to dobrý. 




Takže proto mé obavy z papáji i zde. Nicméně - zbytečně!

Papája po rozkrojení měla úúúúúžasnou barvu a voněla jako med. Fakt...
Vysypali jsme zrníčka a pak jen stačilo vzít lžičku a dlabat...Dužina byla jako máslíčko a chuť? Slaďoučká, přezrálá, ale nevím, k čemu bych to přirovnala..prostě papája. Trošku mi připadá jako přezrálá meruňka. Ale opravdu - dobrota. Půlku jsem si vydlabala do krabičky na snídani do práce. Po tréninku to přišlo vhod. 

Baby banánky: 
oooo, božínku, kde se vzala tahle roztomilost? To je neskutečně CUTE! 
Opravdu, je to až líto jíst, ale to by byla zase škoda. Jak vidíte, koupili jsme banánky nedozrálé a ještě zelené, nicméně jsme je schovali do komory a teď jsou akorát. Pěkně odpadávají od stonku, tak jsem si dala dva maličké banánky před tréninkem a je to super duper!

I Elince se to líbilo...

Zelené banány pro vaření: 
Tzv. Plaintain banány, prostě a jednoduše nedozrálé banány, které je potřeba uvařit nebo jinak tepelně zpracovat, aby se daly jíst. 
Tento typ banánů jsem znala již z dřívějška, proto jsem si jeden koupila a udělala jsem na pánvi chipsy k snídani. Mňam!

Jinak ano, vím, že ta fotka banánu není nic moc, ale co už...aspoň víte, jaké krasavce jsem měla :-D
Opekla jsem na kokosovém oleji a posypala skořicí. Lehce jsem polila MY Protein syrup ZERO, přece jen to není sladký banánek.

Sušené ovoce: 
Jedna z nejvíc TOP věcí v balíčku. 
Sušený ananas je něco opravdu luxusního. Povzneslo to význam sušeného ovoce o level výš. Skutečně. Nekecám. Chutná tak skvěle svěže a ...exoticky :-D Fakt mám co dělat, abych to nesnědla celé na posezení. Není to nijak proslazované, tvrdé. 


Všechno krásně voní, jakoby to bylo čerstvé a přitom není. 
Banánky jsou sušené vcelku, no nejsou kouzelné? Mohyně je výborná s müssli a mlíčkem. No a sem tam přihodím lehce podrcené kakaové boby. Prostě, povznese to pokrm...jiná dimenze...uff.

Tak co? Už jste si vybrali to pravé pro Vás a Váš balíček zdraví a lahůdky v jednom?
Neváhejte, ovoce je úžasná a kouzelná surovina a tady je máme přímo od zdroje!
Slunce, vůně a svěžest z Virungy jen sálá. 

Ráda se budu vracet a vychutnávat. 

Krásný den Vám všem, 
Vaše M.

Komentáře

Oblíbené příspěvky