Úžasný TOFU cheesecake

I LOVE IT!

Děkuji Katty za úžasný recept. Čerpám od ní spoustu inspirace. Ne jen, že bývala mou on line poradkyní a pomohla mi najít cestu k jídlu, ale ještě je to super kuchařinka, která vymýšlí spousty super receptů. Ráda jí, a jde to znát na receptech, které vymýšlí, ladí, zkouší a testuje, takže super. 


Zatím vše, co jsem od ní zkusila funguje na 100%, takže posílám dál recept, který je super a mě moc chutnal.
Já na koláček potřebovala toto (maličká forma, cca průměr 20 cm):

Krusta: 
45 g otrub /nebo pomleté vločky/
1 banán
lžička skořice

Náplň: 
1 balení SILKEN TOFU /FIRM/
Sladidlo dle Vaší chuti
1 vajíčko
půl lžičky agaru

 - můžete doplnit kakaem, nebo udělat půl napůl. Nebo ochutit dle Vás, použít vanilku, aromata, ovoce, ořechy, polít čokoládou, posypat kokosem, kokosové chipsy, atd. atd. 

Koláček jsem upekla, nechala vychladit do dalšího dne, alias, nejhorší část. 
No a potom si ho vychutnávala. Uvařila si k němu čajíček a dávala si do nosu. Tady ho vidíte se lžičkou Kešu másla od My protein. 

Ochutnejte super dobrotku a dejte vědět, jak Vám chutná. 

Pečete z tofu? Používáte ho? 
Dobrou chuť a krásný slunečný den Vám všem.

Vaše M.

Komentáře

Oblíbené příspěvky