Mÿsli !!!

HELLO Dolly....
týden už se nám zase přehoupl do druhé poloviny...připadá to jenom mě, že čas letí jako blázen? 

Venku leze sluníčko a já mám bezvadnou náladu - není ten život skvělý? Vypadá to na super podzimně-letní den, takže se Vámi podělím o nálož müsli směsí z MIXIT!


Oujéééé.
Mixit jistě známe - je to už nějakou dobu, co jsou na trhu (neskutečné, už je to 7 let - což jen podtrhuje mou teorii o letícím čase!#mirkamyslitelroku.

Firmu založili dva bezvadní týpci, kteří našli díru na trhu  - a jde to! A jde jim to skvěle. V kvalitě absolutně nepolevili, naopak! Pořád inovují, obměňují, reagují na potřeby zákazníků a jsou styloví. Jednoduše - kvalita!
Dlouhou dobu jsem Mixit vynechávala. Ne jinak úmyslně, ale plácala jsem se v různých obdobích, kdy jsem nejedla skoro nic a pak zase všechno, ale nezdravého, takže jsem na ně trošku....zapomněla? Stydím se...

No ale jsem zpět v plné parádě a tím pádem bylo potřeba obnovit, vyladit a rozšířit sbírku tubusů. 

Co jsem si vybrala? 

Zaujala mě 6 týdenní akce - respektive sada tří tubusů pro zdravé snídaně. Sada se jmenuje: 6 týdnů Müsli zdravě. 
Jedná se o tři různé směsi, které máte snídat po dobu 6 týdnů. 

Každé je jiné, jinak zajímavé, nemusí Vás oslovit všechny, ale pro mě byly super, jak složením, tak hodnotami a taky cenou. 
Celá sada vyjde na 529 Kč, já měla na svém účtu ještě 29 Kč bodů, takže mě to vyšlo na pět stovek za tři tubusy plné štěstí - #nekupto.

Tady Vám vypíšu (zkopíruju) složení jednotlivých směsí: 

Müsli zdravě I (kukuřičné lupínky (kukuřice, sůl), slunečnice, plátky mandlí, konopná semena neloupaná, lyofilizovaný černý rybíz, lyofilizované borůvky, maliny, ostružiny ), 

Müsli zdravě II (ovesné lupínky, rýžové crispies (rýže), ovesné vločky, pohankové lupínky, meruňka, žlutý meloun (cantaloupe, kyselina citrónová, cantaloupe příchuť), semena chia (salvia hispanica), amarantové perličky (pufované), goji, dýňové semeno, lyofilizovaný červený rybíz, zelený drcený čaj (Matcha tea)), 

Müsli zdravě III (kukuřičné lupínky (kukuřice, sůl), ovesné lupínky, rýže (pufovaná), pšeničné lupínky (křupavé), rýžové crispies (rýže), jáhlové vločky, kešu, dýňové semeno, 100% kakaové boby (drcené), semena chia (salvia hispanica), kokosové lupínky, lyofilizovaný banán, lyofilizovaný ananas)

Přišly mi v krásných tubusech, které ještě nemám, takže i to mi udělalo radost. Součástí balení byl letáček, kde máte návod, jak müsli papkat, s čím, jak dlouho a jak začít.  Jde znát, že se jedná o návod pro lidi, kteří např. se zdravým životním stylem začínají. Je tady i přehled pár základních cviků, což je fajn. Připadá mi to moc milé a pozorné. Navíc, opravdu kdo začíná a hledá radu, je to fajn pomoc. 

A teď chuť? Mě nejvíce chutná tubus č. III. Najdete v něm kešu ořechy, sušený banán a ananas a pohankové křupinky, které dodávají super chuť. Miluji je! Pufovaný amarant, dýňové semínka. Do mlíka, super. 
Pro mě je to taková malinká svačinka když přijdu z práce a jdeme hned ven, protože neobědvám tak aspoň takhle na chvíli umlčím žaludek a můžeme jít. Ano, to není moc zdravý přístup, ale mě to vyhovuje a sedí mi to. 
Ráno jsem si třeba vylepšila smoothie bowl a je to perfektní kombinace.

Pro mě je nejslabší tubus č. I. Přijde mi, že tam mám samé kukuřičné křupiny a sem tam bouličku rybízu. Ale to je jen mojí chutí. Mám ráda právě když je takový ten základ pestřejší, jako je právě v tubusu č. III. 

Ještě čekám na úplný podzimní čas, kdy už nebudu mít chuť  na studené mléko  a műsli, ale naopak na nějakou teplou kaši, a to určitě znova zavítám na stránky mixitu a vyzkouším nové kaše, které ještě neznám. 


Co Vy? Máte nějaké oblíbené směsi od Mixit anebo si mícháte sami? 

Dejte tip, ať vím, co příště objednat.

Takže krásný zářijový den Vám všem, 
Vaše M.

Komentáře

Oblíbené příspěvky