Další svačinky...

Hezké sobotní odpoledne..

tak co říkáte na počasí? Nic moc co, včera taková nádhera, teplo, sluníčko a pohoda...a dneska mi málem umrzl z****. No..nedalo se to a tak jsem zalezla do postele s horkým čajem, pouštím si jeden díl Simpsonů za druhým a je to fajn změna. Jen se tak povalovat. Pro jednou...
No a tak jak to občas při takovém lenošení chodí, přepadne vás někdy chuť na dobrou svačinku do postele. Zahnat něčím chuť nebo menší hlad. Proto jsem si pro vás a pro tento článek připravila pár fotek toho, co patří do mých svačinek už moooc dlouho a bez těchto věcí prostě nefunguju. Vždy je mám po ruce, v ledničce nebo kdekoli, kde je momentálně třeba (blízko postele). 

Tak třeba mezi první věci..na vrchol pomyslného žebříčku bych dala tuto věcičku:
Je to meruňkový šmakoun...patří mezi mé velmi oblíbené snídaně, svačiny a někdy i večeře. V této krabičce jsou celkem 4 kolečka šmakouna balené do dvou balíčků, což je přesně super na jednu porci. Vždy jej doplním buďto jogurtem, pudinkem, ovocem a nebo prostě jen kombinací všeho! :-) Jeho chuť je lahodná, jakoby tvarohová, ani byste neuhodli (samozřejmě ne ti, kteří to již vědí), že šmakoun se vyrábí z vaječných bílků. Sušené meruňky mu dodávají na jemné sladkosti a je to super dezert. 
Ještě z něj dělám super žemlovku..ale o tom zase příště. Nemůžu vám o tady prásknout všechno najednou, no ne?!


Další součástí mého jídelníčků - hlavně tedy snídaní a svačin je tento "decentní" kyblíček.
Tadááááá...není na tom nic extra...je to jen Řecký bílý jogurt. Ale..wow, je tak dobrý, krémový a stačí ho opravdu pár lžiček a hned je to o něčem jiném. Řeknu vám, než kelímek blivajzu, tak raději 1/2 kelímku tohoto božského krému! Je velice hutný, jemný a smetanový. Lžíce v něm stojí, to je fakt! Takže ráno s müsli, ovocem, do kaše a nebo jen tak s marmeládou, povidly, ořechy, kokosem...no prostě je to má láska! Takže i když vám to na první pohled nepřijde jako nic extra, zkuste ho! Je to 1 kg kyblík, stojí něco kolem 60 Kč a vážně to stojí za to! 

Další mojí oblíbenou svačinkovou surovin a doplňkem, když nevím coby je toto:

Je to krémový sýr Philadelphia. Vyrábí ho chytrá společnost Philly. Je jich sice jen pár. Nemá na výběr z mnoha příchutí jako třeba Lučina, ale i tak stojí za to. 
Philadelphii můžete koupit orginiál, light, bylinkovou, velmi oblíbenou příchuť čokolády MILKA a nebo tuto, kterou jsem poprvé ochutnala já - losos. 
Na obrázku je moje snídaně - žitný chléb od Alnatury z DMka a právě lososová Philadelphia - což je ta půlka s bílou pomazánkou, na té druhé je moje tvarohová pomazánka. Dlouho se chystám na tu příchuť Milka, tak doufám, že to bude stát za to!

A právě s tímto chlebem si dopřávám výjimečně pomazánky a podobně. Moc pečivo nejím, takže když už ano, tak je to chléb tomuto podobný. Tento jsem koupila v akci v DMku, protože normálně stojí okolo 50 Kč. Tenhle mě vyšel na 25 korun, takže se to celkem dalo. Je to žitný chleba a je obohacený o super dýňové semínka. Chleba je vláčný a má trošku kyselkavou chuť, takže věřím, že někomu tento druh chlebíků nevyhovuje, ale já miluju tu chuť semínek a oříšků, takže tohle byla jasná volba.
Žitný chléb s dýňovými semínky Alnatura (zdroj: www.alnatura.de)
A co vy? Co máte nejraději ke svačince? Užíváte si víkend venku nebo jste to vzalo od lesa jako já? 

Hezký den, vaše M.

Komentáře

Oblíbené příspěvky