Přivítejte jaro jak se patří...VITAMÍNY

Přeji krásný první jarní den všem!

Je sice ještě dost brzo ale už to venku vypadá na celkem pěkný den, tak aspoň jaro přijde jak se patří a stejně tak jsem ho přivítala dneska i já. S pořádnou dávkou vitamínu hned po ránu. 
Objevila jsem totiž super novinku na trhu (i když asi to není úplně novinka,ale po mě ano!). 

V I T A M I N A T O R!
Woow, zní to tak drsně ale věřte, že je to tak dokonale jemné a přesné, že nebudete mít dost. 
Vitaminátor je společnost, která vznikla nedávno a jejich specialitou jsou ovocné mošty, šťávy. 
Ale co je hlavní a teda pro mě i nejdůležitější. Jedná se o 100% šťávy, bez přídavků čehokoli...ať řekne cukr, umělé sladilo, barviva, konzervanty, shnilé ovoce nebo...prostě co vás napadne...řeknu vám s radostí, že to tam nenajdete. Takže prostě kupujete jen to, co skutečně je napsáno na etiketě. 
Měla jsem tu čest, že jsem obdržela hned testovací krabici s 2l šťávy a taky několik málo kelímků s touto chutnou šťávou. 




Vitaminátor - kelímky (zdroj: www.eklasa.cz)
Vitaminátor si můžete objednat přes internet a nebo v některých "vybavenějších" zdravých výživách jsem tuto novinku viděla. Prodává se buďto ve velkých baleních - což je i můj případ. Nebo také přímo v jednotlivých dávkách. Tyto super "dávkovače" ovocné šťávy jsou vážně super. Vypadají na první pohled jako jogurt, ale uvnitř se schovává super lahodná ovocná bomba! Jeden kelímek má okolo 38 kcal, podle zvolené příchutě. Jako svačina k nezaplacení. Je to osvěžující, a pro někoho, kdo nerad ovoce nebo tak něco, je to super. Dostane do sebe správné vitamíny a ráno místo džusu ...to prostě nemá chybu. 

A teď k samotným příchutím.

Já jako první příchuť ochutnala Jablko/Rakytník. Oranžový nápoj byl velice osvěžující, lehce sladký a plný rakytníkové chuti. Takže pokud vám chutná například rakytníkový sirup nebo marmeláda...je to to pravé. Dalším testrem bylo Jablko/Mrkev. Zde jsem si nepochutnala až tak moc. Bylo to velice sladké po mrkvi, takže ...dalo se to ale první zkouška byla o něco lepšejší. 
No a domů jsem si nakonec odnesla mega balení - Jablko/Celer. 

Dneska ...když je první jarní den, ochutnala jsem i první sklenici ovocno/zeleninového moštu.
První doušek jsem ochutnala s předsudky, ale můžu vám s klidným svědomím říct, že jsem se strefila. Jablko celý mošt krásně oslazuje a celer tomu dodá ten "břink", který vás nakopne na celý den. 

Celkem vás může zarazit, že všude se jako základ obsahuje jablko. A ano máte pravdu, kromě čistě hruškového moštu, všude je základem jablko. 

Můžete se ale vybrat z těchto chuťovek:

 - 100% jablko
 - 100% hruška
 - Jablko/Mrkev
 - Jablko/Jahoda
 - Jablko/Celer
 - Jablko/Rakytník
 - Jablko/Řepa
 - Jablko/Červený rybíz

Dva litry obyč jablíčkové šťávy si pořídíte od 99 Kč. Což mi nepřijde až takový hrůza, když porovnám kvalitu a cenu. Oproti těm blafům z obchodů, kdy je v JAHODOVÉM džusu 1% jahod a 70% jablek a zbytek? Kdo ví...můžeme si domyslet. Navíc, můžete se podívat na úvodní video, které vás přivítá na domácí stránce Vitaminátoru, které vám vysvětlí, jak vlastně všechno funguje. Jaké ovoce se vybírá, z čeho se vyrábí a jak. Navíc nemá chybu nálevka, kterou se šťáva z krabičky "čepuje" do sklenic.
Nešlo to nějak pěkně nafotit..(i když ty moje výtvory nejsou nic moc) ale je to prostě klasická pípa jako třeba na pivo nebo tak...Prostě praktické. 
Vím, že až dopiju tohle, objednám si další, protože je to vážně super a obzvlášť teď když už přichází to pravé počasí, prostě to láká dát si vychlazenou sklenici téhle vitaminózní bomby..

takže na zdraví všem!
Vaše M.

Komentáře

Oblíbené příspěvky