Pudinkové lívanečky se zmrzlinou

Hezké jarní ráno všem!

Musím říct, že jen jsem dojedla, musela jsem se s vámi podělit o můj zážitek. 
Inspirovala jsem se několika příspěvky z různých blogů, článků a doporučení. Nakonec jsem si udělala "svou verzi" vašich receptů na ty nejsuprovější lívance na světě. Oproti těm klasickým moučným a hutným jsou tyto extra jemné, vláčné a nadýchané. 
Včera jsem byla na celodenním výletu do Prahy a jelikož jsme byli stále na cestách a po památkách a vůbec, neměli jsme chvilku stání (až na super oběd), řekla jsem si, že se musím řádně odměnit až ráno, protože jsem se domů dostala až pozdě v noci a moje celodenní stravování nebylo nic moc!
Vařila jsem tzv. "z vody" protože jsem doma právě neměla vámi zmíněné indegrience a znáte to, co dům dal jsou nakonec ty nej recepty, které stvoříte vlastně z ničeho. Ale i přesto moje odměna byla tak famózní, že jsem si tady pomlaskávala a rozplývala se, že kdyby mě někdo slyšel, jen těžko by uhodl, že za to všechno může snídaně!

Chvilkama jsem si připadala jako Homer Simpson...
Hmmm, donuts...(zdroj:www.celebritydiagnosis.com)
Tak nějak jsem vypadala po dojedení své porce (až na ten slušivý ohoz). Ale teď už k samotné slasti.


Na pudinkové lívanečky bez mouky jsem smíchala: 
 - 1 pudinkový prášek (lískooříškový)
 - 2 velké lžíce řeckého jogurtu
 - 1 vejce
Vše jsem vyšlehala a na olivovém oleji jsem usmažila. Jelikož nemám lívanečník a moje ospalost byla dost velká, utvořila jsem spíš takové atypické placičky různých tvarů a velikostí. Ale vyšlo mi jich sedm.
Ty jsem si naskládala na talíř a pak jsem si utvořila domácí zmrzlinu...

Tento recept je notoricky známy - banánová zmrzlina.
Já ji znám od Cassey, ale na internetu se rozmohla stejně jako její banánové lívanečky a mnoho a mnoho dalších receptů, které nám obohacují každodenní jídelníček.
Zmrzlina:
 - 1 mražený banán nakrájený na kolečka
 - 1 lžička arašídového másla
Vše jsem rozmixovala tyčovým mixérem

No a pak? Pak přišla mana nebeská! Zmrzlinu jsem "kydla" doprostřed talíře na teplé lívance, rychle to celé kouzlo vyfotila a honem se pustila do jídla, aby se mi zmrzlina neroztopila úplně.
Nic jsem nesladila, pokud se ptáte, kde je sladidlo. Pro mě to byl banán ve zmrzlině. Krásně se topil na lívancích a oslazoval je tak akorát. Lískooříškový pudink krásně voněl a lívanečky byly lahodné i tak samotné. Ale to už bych si je třeba osladila javorovým sirupem. Krásně by se pro ně hodilo i teplé ovoce, nebo jogurt.

Porce stačila a byť toho vypadá strašně moc, když se podíváte na použité suroviny, není to nic za by se člověk měl stydět. Prostě vyvážená snídaně a žádné výčitky! Tak to má být!
Moc jsem si pochutnala a teď? Je čas na nějaký ten workout. Měla jsem cvičit už před půl hodinou, ale nemohla jsem to zde nezmínit, dokud jsou mé zážitky ještě čerstvé, byt voní oříškovým pudinkem a v žaludku je jak v pokojíčku.

No není to ten správný start do nového dne? 

Co jste dneska posnídali vy? Nějaká specialita, klasika, nebo vůbec nic? 

přeji hezký den, Vaše M.

Komentáře

Oblíbené příspěvky