Když vás přepadne hlad...

Hezký den vám všem,

i když jak to tak vidím, moc lidí se sem ještě nepřišlo podívat. A tak, já se nevzdávám jen tak bez boje, takže tady budu psát tak dlouho, dokud jsem prostě nepřijde aspoň jeden člověk, který mi napíše vzkaz, ať už bude jakýkoli. (vydržaj pijaněr!)
Včera jsem měla normálně žravku. Už se to nedalo a pořád jsem chodila jen jednou cestičkou a to k ledničce, od ní ke špajzce a pak znova. Sotva jsem si sedla, už mi zase kručelo a pak už mi ani nekručelo...ale nedalo se to zastavit. Hold, někdy to tak je! Arašídové máslo už mělo důlek až na dno od mojí pidi lžičky, pak už i od prstu (fuj, vím že je to humus!). Ale tak, no a co! Někdy je třeba si zahřešit a vědět, že tak to přece není každý den, tak co už?! Když už jsem ale pošilhávala i po lentilkách pro synovce, tak jsem si řekla dost! Sebrala jsem se na procházku...

Moje kroky se vždycky ubírají do zdravé výživy, kde nakoupím pár věcí, přesně pro tyhle chvíle, kdy i když to tak či tak není velká záchrana (všeho moc škodí, i když je to sebevíc zdravé - bohužel:-( ). No ale pro ten lepší pocit to stojí za to. 

Takže jsem vám nafotila pár věcí, které teda včera padly za vlast. 

Tohle je moje oblíbená oříšková tyčinka Crunchy Almond od firmy Sante. Je v několika příchutích (švestka, brusinka s malinou, višně, jablko). Ale mandle...prostě mandle mluví samy za sebe. Pro mě není moc sladká, tak nějak akorát a opravdu je to samá mandlička, která úspěšně zažene chuť na sladké a taky je to vhodná svačinka. Nejsem ten typ, který vám tu bude vypisovat poměr tuků, cukrů a všeho co tahle tyčinka má. Pro mě je to zdravější verze rádoby müsli tyčinke FIT a jim podobné. Tahle tyčka má 133 kcal. (30 g). Žádná hrůza a je to tak dobrééééé. No..už není holka...má to za sebou!

Další moji miláčci pro mlsné chvilky jsou tyto sušenky. Tyto jsou skořicové, bez vajec a lepku. Slazené jsou rýžovým sirupem, takže sladké jsou až dost. Jsou z lupinové a rýžové mouky, takže jsou trošku tvrdší než třeba grahamové, které kupuju taky ve zdravé výživě. Ty jsou prostě....neskutečně žravé. takže jsem je tentokrát vynechala, protože by padlo celé balení. Tyto jsou moc fajn a opravdu zaženou menší hlad a zaženou mlsné myšlenky. Minulý týden jsem si udělala pudinka  místo piškotů do něj dala pár těchto sušenek, a když pěkně nasákly...WOW. Bylo to dokonalé oslazení pro pudink bez cukru a nemělo to chybu  - dokonalá svačina. 
No a poslední chudáček, který mi pomohl v nouzi je známý tubus od Mixit. Tento je můj srdcový. Jedná se o Maxisměs Fík a nemá to chybu. Skládá se z celozrnných pšeničných lupínku s čokoládou, sušený banán, fíky, datle a mandlové plátky. Co dodat. Pro banánofila jako jsem já je to slast. Chodím kolem a vždycky uďobnu slaďoučký banán. Nemá to chybu jak do jogurtu, tak do mléka. Prostě dokonalost sama. Opravdu vřele mohu doporučit!!!

A co vy? Máte nějaké zaručené typy co udělat s mlsnou? Necháte se jí chytit a nebo ji úspěšně unikáte? 

přeji hezký den, 

Vaše M.

Komentáře

Oblíbené příspěvky